Przetargi

Zapytanie ofertowe/ogłoszenie o zamówieniu na: Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na termomodernizację

Strzegowo, dnia 15.02.2017 r.

 

 

Zamawiający:

Gmina Strzegowo 06-445 Strzegowo ul. Plac Wolności 32

tel. 23 6794004, fax. 23 6794085

http://www.strzegowo.pl

e-mail: ug@strzegowo.pl

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00

NIP:  5691759048

REGON: 130378440

 

           

 

Zapytanie ofertowe/ogłoszenie o zamówieniu

 

 

Działając w imieniu Zamawiającego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty w postępowaniu na:

 

 

Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

na termomodernizację

 

 

 

  1. I.                   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przeprowadzenia postępowania przetargowego w którym przedmiotem zamówienia będzie termomodernizacja budynków realizowana w systemie "Zaprojektuj i wybuduj". Wykonawca opracuje SIWZ, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy projektu i robót budowlano-montażowych na zamówienie:

Część I  „Termomodernizacja budynków sali gimnastycznej, jadalni i Szkoły Podstawowej Zespołu Szkół Publicznych w Strzegowie”

Część II  „Termomodernizacja budynku biurowo – gospodarczego Gminy Strzegowo”.

SIWZ powinna przewidywać podział zamówienia na dwie części. Wykonawca udzieli Zamawiającemu wsparcia w czasie trwania procedury przetargowej w zakresie dotyczącym opracowanej przez Wykonawcę SIWZ.

 

2. W dniu 17.01.2017r. Zamawiający podpisał umowę Nr RPMA.04.02.00-14-4512/16-00 o dofinansowanie projektu „Kompleksowa termomodernizacja dwóch obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej IV „Przejście na gospodarkę niskoemisyjną”, Działanie 4.2 „Efektywność energetyczna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020”

Przedmiotowe postepowanie będzie realizowane na potrzeby realizacji projektu „Kompleksowa termomodernizacja dwóch obiektów użyteczności publicznej w Gminie Strzegowo” zgodnie z warunkami ww. umowy. Zamawiający posiada Program Funkcjonalno - Użytkowy oraz Audyt energetyczny dla przedmiotowego projektu.

 

3. Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do realizacji następujący zakres prac:

1) opracowanie dokumentu zawierającego planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych określonych w PFU, (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389 z pózn. zm.)

2) opracowanie SIWZ dla Przedsięwzięcia wraz z projektem umowy i załącznikami w sprawie zamówienia publicznego na wykonanie projektu i robót budowlano-montażowych ,

3) uzgodnienie SIWZ z Zamawiającym,

4) przygotowywanie wyjaśnień do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w toku postępowań przetargowych w części dotyczącej przedmiotu zamówienia;

5) ocena złożonych ofert w zakresie spełniania przez dostawy/usługi/roboty budowlane wymagań zawartych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia;

6) w razie potrzeby w zakresie opisu przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu oraz opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

- udzielanie wsparcia przy opracowywaniu projektów odpowiedzi na pytania wykonawców o wyjaśnienia treści SIWZ;

- udzielanie wsparcia przy przygotowywaniu projektów odpowiedzi/stanowiska Zamawiającego na okoliczność złożenia przez Wykonawców informacji w trybie art. 181 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez Zamawiającego lub zaniechaniu czynności, do której Zamawiający był zobowiązany;

- wskazanie możliwych działań w zakresie postępowania odwoławczego.

Zamówienie będzie wykonywane w terminie: 30 dni od podpisania umowy.

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niniejsze warunki udziału w postępowaniu:

Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.

 

  1. II.                KRYTERIA WYBORU OFERT

Zamawiający przy wyborze oferty kierować się będzie następującymi kryteriami:

  1. Cena (waga 100%)

 

 

Nr kryterium:

Wzór:

1

Cena

Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga

gdzie:

- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert

- Cof – cena podana w ofercie

 

 

Informacje dodatkowe:

 

a)      Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 

b)      Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów.

c)      Ocena oferty wyrażona jest w punktach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

 

 

 

  1. III.             ODRZUCENIE OFERTY

                                                               

W niniejszym postępowaniu zostanie odrzuceniu podlegają oferty:

 

a)       których treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego,

b)       złożone przez wykonawcę niespełniającego warunków, określonych w zapytaniu ofertowym,

c)       złożone po wyznaczonym z zapytaniu ofertowym terminie składania ofert.

 

W związku z odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługują mu środki ochrony prawnej.

 

 

 

  1. IV.              OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA

 

Zamawiający nie przewiduje zmiany warunków umowy

 

 

  1. V.                 MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA OFERTY ORAZ SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

1.  Oferty, należy składać  osobiście lub pocztą w formie pisemnej (decyduje data wpływu) na adres Zamawiającego; oferta powinna być doręczona w zamkniętej kopercie z dopiskiem

„Oferta w ramach postępowania na opracowanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na termomodernizację”

Oferta powinna zawierać dane identyfikacyjne, tj. zawierać pełną nazwę wystawcy oferty (np. zostać opatrzone pieczęcią imienną/nagłówkową, zostać sporządzone na papierze firmowym, itp.); oferty muszą również zawierać datę sporządzenia dokumentu oraz podpis Wykonawcy lub osoby uprawnionej do występowania w jego imieniu.

2. Ofertę należy sporządzić w języku polskim (według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego).

3.  Termin złożenia oferty: do 23.02.2017 , do godz. 1300 .

4.  Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego pokój nr 1 (sekretariat).

5. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

6. Oferta wraz z załącznikami powinna byś podpisana przez osobę/osoby do tego uprawnioną zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy.

7.    Złożona oferta winna zawierać:

1/ formularz oferty,

2/ odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik).

3/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

 

 

  1. VI.              INFORMACJE DODATKOWE

 

  1. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
  2. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od otwarcia ofert.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia w toku badania i oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
  4. W przypadku braków w ofercie Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia.
  5. Zamawiający zastrzega, iż Wykonawcy mogą zadawać pytania oraz składać wnioski do dnia 20.02.2016 roku.
  6. Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści niniejszego zapytania ofertowego. W tej sytuacji Wykonawcy zostaną poinformowani o nowym terminie składania ofert. Wykonawcy zostaną powiadomieni o dokonanej zmianie treści zapytania ofertowego oraz o nowym terminie składania ofert. Wydłużenie terminu nastąpi co najmniej o czas, który upłynął od wszczęcia postępowania do momentu upublicznienia modyfikacji.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawienia w tekście przysłanej oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym danego Wykonawcę.
  8. Zamawiający może odstąpić od podpisania umowy, jeżeli cena wybranej oferty przewyższa kwotę, którą zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
  9. Zamawiający ma prawo każdorazowo, bez podania przyczyny, dokonać unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o czym poinformuje wykonawców biorących udział w postępowaniu.
  10. Niniejsze postępowanie ofertowe nie jest prowadzone w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
  11. Zamawiający powiadomi niezwłocznie o wynikach rozstrzygnięcia zapytania wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

                                  

Załączniki:

1/ Formularz oferty

2/ Projekt umowy

3/ Umowa o dofinansowanie

 

Wójt Gminy Strzegowo

/-/ Wiesław Zalewski

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Dokument wytworzony przez: Wójt
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 15 lutego 2017 15:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Zdzisław Szymański
Ilość wyświetleń: 2923
15 lutego 2017 15:39 (Zdzisław Szymański) - Opublikowanie dokumentu.
15 lutego 2017 15:38 (Zdzisław Szymański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_3__umowa_o_dofinansowanien_projektu.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
15 lutego 2017 15:36 (Zdzisław Szymański) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_2__projekt_umowy.doc] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)